Geachte patiënt,
Om u beter en efficiënter van zorg te kunnen voorzien veranderen er een aantal zaken met betrekking op de agendaplanning. Dit in verband met de toenemende druk op de zorg.
- 1. Het telefonisch spreekuur komt te vervallen per 1 november.
- 2. Het telefonisch INBEL spreekuur van 10.30 uur komt te vervallen. Wilt u uw huisarts telefonisch spreken? Laat dit dan aan de assistente weten, zij noteert uw vraag en zorgt dat de huisarts u terug belt.
- 3. Het online afspraak maken komt voorlopig te vervallen.
- 4. Om meer passende zorg op het juiste moment te waarborgen wordt er beter en kritischer gekeken naar acute en semi-acute zaken. U kunt bellen voor het maken van een afspraak, de assistente zal samen met u beoordelen of u dezelfde dag zult worden gezien of dat u een afspraak krijgt op een later tijdstip.
- 5. Door de drukte is de assistente genoodzaakt om chronologisch te plannen, kortom u krijgt de eerst beschikbare tijd aangeboden van de beoogde dag.
Wij vragen uw begrip daarvoor.
Met vriendelijke groet,
Team Laan ter Catten